BRCGS ogłosiło wzrost opłaty za wpis do bazy BRC. Nowe kwoty zaczną obowiązywać od 1 sierpnia 2021 roku.
Zmiany w kwotach wpisu do bazy wynikają przede wszystkim z ciągłej pracy zespołów technicznych BRC, które pracują nad zmianami w wymaganiach poszczególnych standardów oraz aktualizacją wymagań do potrzeb rynkowych.
W czasie pandemii BRC utworzyło internetowe centrum COVID-19, które miało za zadanie wspierać jednostki certyfikujące oraz certyfikowane firmy w tym trudnym okresie. W pierwszych miesiącach pandemii publikowano wiele technicznych i praktycznych przewodników oraz wskazówek, w celu utrzymania ciągłości i zaufania w łańcuchu dostaw. Regularnie publikowane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz stały kontakt w oferowaniu rozwiązań audytowych w nowej rzeczywistości.
Technologia cyfrowa jest kluczowym elementem strategii BRCGS, dlatego BRCGS uruchomiło nową platformę do ładowania raportów. Zmiany w użytkowaniu odczują wszyscy użytkownicy platformy. Jej zadaniem jest łatwiejsze i szybsze uzupełnianie danych i zarządzanie nimi. Dodatkowo zmianie podlegał katalog certyfikowanych firm, który ma być bardziej przejrzysty.